Grattis valter!
Datum 2012-01-23 Tid 11:14:24 Min vardag

Har ni det bra i skolan boys and girls? hade faktiskt hellre varit där nu jag med.
känner mig fortfarande hängig, och jag är mer förkyld än någonsin. rädd för hosta nu bara, har nästan fobi för det, usch!! fideli har hosta, så risken är väl stor eftersom att det är hon som har smittat mig, men jag får väl hoppas på det bästa. nu ska jag gå och äta frukost och kolla på barnprogram med min gosia, PUSS!
-
Idag fyller goaste valter 15, hoppas du får en toppendag gubben! :)
bild på mig och honom från 7an, cutie!

Postat av: Becka

sv: Vad tycker du om mina fotobloggen & bilderna? :)

2012-01-23 @ 15:13:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: