Godmorgon - 3 Januari.
Datum 2012-01-03 Tid 11:12:21 Min vardag

Startar morgonen med lite fruktsallad som jag och ebba gjorde igår, finns massor kvar sen igår ;)
Ebba åkte just till västerås, så blir nog själv hela dagen. Har inga andra planer, så blir nog bara att ta det lugnt idag. Ska ner och duscha av mig och bara ha en mysdag, riktigt skönt med en sånhär dag efter jul/nyår.
Ska kika om det finns några bra filmer, skräckfilmer är typ det enda som är bra enligt mig, men bangar nog på att kolla på en sån själv, kommer inte våga röra mig efteråt, haha! Får se hur det blir :D
Vi hörs senare, för nu ska jag duscha!
Nu är lederud hemma också!!! Saknar dig skruttis♥
Postat av: ebbbbba

pluttis!! saknar dig♥

2012-01-04 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: