F5
Datum 2012-01-09 Tid 21:14:28 Min vardag

Hur orkar jag? haha. och ja, jag vet att denna header inte heller är speciellt snygg,
men jag har somsagt inga bilder till den header jag vill göra. men ska försöka ta tag i det snart,
ta en dag och ta en massa bilder och göra en riktigt snygg design som jag är nöjd med, som jag kan ha ett tag.
-
ebba är här nu iallafall. vi hämtade henne runt halv 7, så sen dess har hon varit här.
skola imorn, så blir att lägga sig i tid ikväll. ska bara ner och duscha av mig en snabbis, sen går vi nog och lägger oss. uppdaterar er mer imorgon. puss&godnatt!

Postat av: MALINORNELL

den blev ju skitsnygg!!! fan va duktig du blri fort

2012-01-09 @ 21:48:49
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: