Changed the way you kiss me
Datum 2012-01-22 Tid 22:40:53 Min vardag

Bra statistik idag babes, fortsätt så! och det är superkul att ni säger vad ni tycker, ger mig inspiration om vad jag ska skriva om, perfekt!!
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon mysig film, och sen ska jag försöka sova. får sova ut imorgon också, vilket känns hur skönt som helst. behöver inte känna dendär obehagliga känslan av att det är söndagskväll, man kan inte sova, och så blir det ett h'lvete imorgon när man ska upp, det är nog det som känns bäst just nu ;) sov gott sötisar, vi hörs imorn! PUSS
Postat av: Becka

Så vacker du är :)

Kolla gärna in min fotoblogg & kommentera vad du tycker om bilderna :)

Gillar du bilderna - följ bloggen! :D

Kram

2012-01-23 @ 12:56:12
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: