But I can't stay mad at you for anything
Datum 2012-01-08 Tid 14:40:59 Min vardag

Eller godmorgon kanske var fel ord..? hur som helst så är det godmorgon för min del!
vaknade vid 2, gick upp direkt och åt en enkel frukost, och kollade på lite skidskytte med mor och stefan,
pensionärvarning på mig där ;) tycker faktiskt att det är kul att se också, kanske det som är det värsta..haha.
tänkte kila ner i duschen och duscha av mig lite snabbt, och sen får vi se vad som händer idag,
det visar sig alltid :) nu ska jag ner och duscha, vi hörs sen!


& någon frågade om photoshop elements 10 är gratis,
självklart är det inte gratis, precis som alla andra photoshop, om du inte väljer att ladda ner det.
men jag skulle valt att köpa det, just sayin' ;)
Postat av: Josefine

Awesome pic!

2012-01-08 @ 22:43:44
URL: http://killbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: