Boom
Datum 2012-01-22 Tid 18:48:16 Musik

Jag har bestämt mig för att göra en ny design, och försöka göra lite nya grejer med bloggen, börja med lite roligare grejer, vara öppen för fler länkbyten osv. nya designen tar jag nog tag i imorgon skulle jag tro, för orken finns inte riktigt just nu, hehe..och finns det några önskemål om vad jag ska ska skriva mer eller mindre om, tell me, bara roligare att blogga då! :) 
Nu är det iallafall filmtime för min del, någon som har lust att komma och kolla med mig?:) haha, driver. men ska försöka somna i tid ikväll. dock gissar jag nog på att det inte blir skola imorgon, inte som jag känner mig just nu iallafall. vi hörs babes PUSS

Postat av: Sabina =)

Jag tycker du är jätte bra på att blogga! När du skriver om dina dagar och sånt. ;)

2012-01-22 @ 18:57:18
URL: http://sabinabrostrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör inga länkbyten, bara jobbigt och irriterande att läsa eftersom det inte är många som går in på bloggarna folk länkar.. dom blir så beroende av länkbyten tillslut att det bara finns såna på bloggen och då blir det tråkigt att läsa, läser din blogg för att du inte har länkbyten och är orginell osv. :)

2012-01-22 @ 19:47:38
Postat av: Sinanovic

Vilket vackert hår du har!

2012-01-22 @ 20:18:04
URL: http://lalesinanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: