SHAKE IT UP
Datum 2012-02-20 Tid 18:44:46 Min vardag

Nu är jag hemma! har ni haft en bra måndag babes? för mig har det varit lika som vanligt ungefär, skönt det med! kom precis hem nu iallafall, fick med mig lite girlstuffs hem + ett nytt pannband som jag ska ha på fredag då vi åker till romme med skolan. turkåst, precis som mina täckbraller, perfa! :) nu ska jag och mamma äta supergod middag helt själva, eftersom att stefan är på hockey, och min bror ligger nere med magsjuka..känns som att jag börjar få lite ont i magen? ;) nejdå, men har inte haft det sen jag var 6, så får väl hoppas på att jag är så immun mot magsjuka fortfarande ;) vi hörs senare hjärtisar, PUSS!
'
Postat av: nicolina;)

kanske lite konstig fråga men jaja.. du skrev att du har turkosa täckbyxor, kan inte du lägga upp en bild på dom? älskar verkligen turkost och mina egna täckbyxor är bara svarta och tråkiga :(

du behöver förstås inte, skulle bara vara kul att se hur dom ser ut ;))

2012-02-20 @ 18:53:59
URL: http://nicolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: