10 STYCKEN!
Datum 2012-02-04 Tid 22:53:31 Min vardag

Moa Jansenius, världens goaste brud! har träffat henne dom gångerna då jag varit hos ludde, och vi har lika kul varje gång! riktigt fin är hon, väldigt snäll tjej som jag sent kommer släppa taget om. glad att du finns!

Eric Karlsson, en utav mina bästa. trots att vi inte pratar så ofta längre, så är han en utav dom som betyder absolut mest för mig. dom gångerna vi väl ses så känns det riktigt jävla bra att få krama om dig! skitfin kille med finaste insidan, bokstavligen. tycker om dig något sjukt min vän!

Martin Söderlund, känner inte killen överhuvudtaget, men tycker att han ser skitbra ut, + att jag läser hans blogg dagligen. http://www.martinsoderlund.devote.se check!

Ebba Malmquist, en klasskompis som är riktigt rolig och hur go som helst! skithärlig tjej med bästa humorn, skrattar åt precis samma saker som mig, detvillsäga allting? ni lär ju se på bilden nedanför hur hon är? ;)
hah! och dessutom är hon riktigt fin också!! tandställning dessutom, alva älskaaaar!

Anton Ramstedt, behöver jag ens nämna hur snygg jag tycker att han är? tror knappast det alltså!
riktigt go kille som jag älskar att umgås med, iallafall när han är på bra humör ;)
och känner att jag behöver nämna hur jäkla fin denhär bilden på honom är, it's sick!


Alexx Jansson, snyggaste efternamnet! ;) haha. också en kille jag inte känner, vet bara att han är vän med ludde. men han bloggar också, vilket jag tycker är skitkul! :) dessutom riktigt snygg kille!
http://www.alexxjansson.blogg.se

Malin Ornell, behöver jag ens säga nåt om bästa vän? det vet alla redan. någon jag umgåtts konstant med sen jag gick i femman, men har känt henne sen jag började på dagis. vi tog en 'paus' från varandra förra vintern/våren, men hittade tillbaks efter bara någon månad, och har blivit lika bra igen sen dess.
hon är den första jag pratar med om det är nåt, hon är den första jag åker till om jag behöver vara med någon.
och gudomligt fin är hon dessutom, kolla på henne? jag älskar dig malin, kommer alltid att göra.

Max Edman, ugglarN ;) sötnosen själv, saknar dig hur mycket som helst! skitgo kille som man aldrig får nog av, jag skämtar inte! hur rolig som helst att vara med, och riktigt snäll är han! och hur gullig är han inte?

Alva Hägglund, riktigt gullig tjej som alltid är glad när man träffar henne, smittar av sig, hihi.
har tappat kontakten rätt mycket, men hoppas absolut att det ordnar till sig som det var förut!

Jonatan Lundbäck, en utav få jag verkligen litar på till 100%. älskar att prata med dig, det är någonting som får mig att må bra, någonting som gör mig glad. en utav mina närmsta, någon jag sent vill förlora.
dessutom är du hur fin som helst!
Postat av: moajansenius

Lalalala, alviseeen!

saknar dig till tusen. ♥♥♥

2012-02-05 @ 11:50:21
URL: http://bbaraaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: