TEJPHÅRET!
Datum 2012-02-13 Tid 17:53:57 Svar på kommentar

svar:
hur länge håller den per gång innan man sätter om det? det är faktiskt olika, jag personligen brukar sätta om det var 6/7 vecka, om det inte sitter fast riktigt hårt dårå, då kan man lika gärna låta det sitta kvar tills det lossnar.
hur länge håller själva förlängningen? det är helt beroende på hur du sköter om det. tvätta inte håret för ofta, och såfort du borstar det så börja nerifrån och håll i håret när du borstar, sen fortsätter du uppåt och gör likadant. försök sov i en fläta eller liknande, då håller det garanterat längst.(inte för att jag alltid gör det, he-he..)
jag fick mitt i julklapp, och det har knappt tunnats ur någonting alls, så det beror helt på hur man sköter det :)
hoppas du är nöjd med svaret, hör av dig igen annars! tack btw :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: