Snabbt
Datum 2012-02-09 Tid 18:31:06 Svar på kommentar

Någon har frågat 2 gånger efter vilka navelpiercingar jag har, och har egentligen inte tid att visa nu heller, men la alla bredvid varandra så dom blev med på en och samma bild. har en till som sitter i också, fast det är bara standardpiercingen som är regnbågsfärgad, så alla vet väl hur den ser ut ;) dock så har tre av mina smycken gått sönder, varav 2 av dom är långa hängsmycken, mina favoriter, buhuu :(
och bitchsmycket använde jag när jag va i spanien, vilket kanske syns eftersom att det rosa har putsats bort lite.
+ att det är därifrån också, kvalitéten är inte bäst då u know ;) hoppas du är nöjd med svaret. PUSS
'
Postat av: Anonym

Tack för svaret, fina dom va :) jättebra blogg föresten, puss!

2012-02-09 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: