Sleeping to dream about you
Datum 2012-02-01 Tid 22:20:23 Min vardag

Det bästa i kärleken är när man får behålla varandra, det absolut största misstaget i kärleken är när man låter varandra gå. det mest glädjerika är skratten man delar, det mest sårbara är när man väljer att säga fel ord till varandra. och jag vill kunna välja att vara med dig, för det är bara det som känns rätt.
-
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film. imorn är det torsdag, vilket betyder jobbiga lektioner
och lång dag i skolan. snart fredag iallafall, tröstar mig med det ;) vi hörs imorn sötisar. PUSS
'
Postat av: Louisesandberg '

sv : jaa de tycker jag ! fast ska inte köpa

den för de känns lite wb att köpa samma ;)

2012-02-02 @ 06:36:17
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/
Postat av: Louisesandberg '

sv : hahah okej ! fast har ganska nyss beställt

en ny bikini så den får duga även om denhär var skit snygg ! ;)

2012-02-02 @ 07:32:05
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: