It's easy to say
Datum 2012-02-09 Tid 07:45:27 Min vardag

When life give you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
-
Godmorgon babys! :) somnade kvart över 10 igår, så idag är jag pigg och feeeeett glad.
torsdag idag, dvs lång dag i skolan för min del. slutar 15.40. försöker hinna gå tidigare så jag hinner med bussen som går då. åker hem och tränar, och möjligtvis pluggar litegrann, sen händer det nog inte speciellt mycket idag,
bra blogguppdatering lovar jag iallafall! nu ska jag gå och äta frukost. ha en bra dag! PUSS
'
Postat av: Anonym

Hej :) slängde in en kommentar om navlepiercingar förut men fick aldrig något svar, så tänkte fråga igen :) skulle vilja att du visade vilka du har och vartifrån du köpt dom, tack på förhand! Puss

2012-02-09 @ 17:42:17
Postat av: Anonym

Hej :) slängde in en kommentar om navlepiercingar förut men fick aldrig något svar, så tänkte fråga igen :) skulle vilja att du visade vilka du har och vartifrån du köpt dom, tack på förhand! Puss

2012-02-09 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: