Enda gången du är nöjd
Datum 2012-02-27 Tid 00:05:28 Min vardag


Ligger just nu i sängen och funderar lite över hur mitt lov kommer se ut. har gjort helt klart för mig att jag ska träffa martin iallafall, saknar honom! och jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns att det inte är skola imorn. söndagskvällar är det värsta som finns i vanliga fall, men gud så skönt med lov! ska ta vara på varenda sekund detta lov, inte sova bort en massa dagar osv, jag ska ha skitkul hela lovet och inte ångra något alls! nu ska jag lägga mig och börja kolla på andra säsongen av gossipgirl, vi hörs imorn sötisar! PUSS
-

Postat av: Emma

ÅÅH! Hur i hela världen kan du göra en så snygg header? Kan du inte skriva ut hur du gör för att lägga bokstäverna över kanten? Och hur du får bort de vita kanterna som alltid blir för oss ickeproffs? Skitsnygg blogg!

2012-02-27 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: