15 FEBRUARI
Datum 2012-02-15 Tid 16:23:07 Min vardag

hej ! otroligt fin blogg ! läser den dagligen,men undrar om du fortfarande är tillsammans med ludde ?
sv: för hans skull tänker jag inte ens berätta vad som har hänt, men nej vi är inte tillsammans.
jobbigt att dom få som jag fastnar för oftast är idioter. tack btw!

Nu är jag äntligen hemma! skolan bestog av 2 lektioner, och sen blev det nåt disco(?) rätt lyckat ändå, fick som jag ville. mMmMMmm.. ;) ska äta lite nu, samtidigt som jag kollar på gossipgirl. besatt..hörs sen! puss
'
Postat av: Anonym

Hej! Sjukt bra blogg och du är otroligt fin! Tänkte bara höra om det är sant att du är på g med Martin haals? :-)

2012-02-15 @ 17:26:56
Postat av: Anonym

Snälla, kan du inte berätta vad som hände mellan dig & ludde?

2012-02-15 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: