Skulle gjort så mycket mer om jag inte vaknat för sent
Datum 2012-08-15 Tid 09:41:11 Min vardag

Godmorgon hörrni! mår ni bra? :) mamma väckte mig 9 ungefär, gick upp direkt och kämpar just nu för att hålla mig vaken.. funkar finfint när bloggen underhåller mig ;) som den knappast gör egentligen, heheee. ska snart gå och äta lite frukost, sen gå ut i solen! åh äntligen. ska bli mellan 20&25 grader resten av veckan hörde jag, så blir det som dom säger så kan man inte klaga direkt. vaknade med döont i halsen så fick tips av hanna att dricka massa c-vitaminer osv, får prova det helt enkelt ;) match ikväll, cupmatch mot tunabro i borlänge. NU JÄVLAR GIRLS!

Postat av: Ebbis

fyfan va vacker du är alva!!

2012-08-20 @ 15:04:11
URL: http://EbbbaTallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: