Jag älskar dig tills mitt hjärta säger stopp!
Datum 2012-08-10 Tid 00:42:15 Min vardag

Hon är en människa, precis som resten av allihopa i världen. men hon har någonting som ingen annan har, något jag själv inte ens kan svara på om jag ska vara ärlig. en så underbart fin och bra person, och hon verkar inte ens själv förstå vilken gåva hon är för varje person som är i hennes närhet. hon är bland det bästa som hänt mig, min allra bästa vän och precis som en familjemedlem här hemma. det känns helt sjukt bra att känna att det finns någon som bryr sig om en hela tiden, att det finns någon som alltid vill ens bästa och gör så gott hon kan för en, det känns verkligen grymt. ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig att jag skulle hamna såhär nära dig, och jag är mer än lycklig över att det är såhär. så jävla glad över att du finns i mitt liv, och är evigt tacksam för alla gånger du hjälpt mig.
Första bilden från i vintras & andra bilden från någon vecka sen. du är bäst ebba♥
 
Postat av: Anonym

åh alva, du ska veta hur underbar person du är, och hur viktig del du har i mitt liv. från första gångerna vi var med varandra trodde jag inte att vi skulle få sån här bra kontakt med varandra som vi har idag. hur fin vänskap har inte vi egentligen? vi har delat alllt ihop, även fast vi inte känt varandra så många år så har du gått igenom mycke tillsammans. både skratt och glädje. jag blir en så mycke gladare person när jag får umgås och vara nära dig. du gör mig till sån mycke starkare person. du är verkligen hur speciell som helst, och verkligen en av dom viktigaste för mig. de är verkligen som om vi har delat hela livet ihop, jag vågar göra grejer och vara mig själv inför dig som jag inte vågar göra inför andra. så skönt att ha en sån vän man kan vara sig själv inför. ha en som man vet alltid ställler upp för en, du är verkligen hur underbar som helst alva. sjukt va jag älskar dig alva. mer än du någonsin kan ana!

2012-08-10 @ 00:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: