I found a reason for me
Datum 2012-08-20 Tid 17:09:00 Min vardag

 Det var faktiskt inte lika jobbigt att komma upp imorse som jag trodde. tog det lugnt, hann duscha av mig och ta det lugnt så det var superskönt :) gick ju bara mellan 9&11 så hann hem lagomt tills mina bröder skulle åka. kan knappt fatta att sommarlovet är slut nu, känns helt värdelöst. visst var det kul att träffa allihopa igen och sådär, men skulle ju inte tacka nej till några fler lovveckor. äckligt dåligt schema fick vi också, slutar sent everyday. sen jag kom hem har jag sovit i någon timme, lagat mat och sedan städat lite så mor min blir glad när hon kommer hem. hihi!

Ja, dom är gamla, så nej jag har inte tagit ur min piercing i tungan :):) snygg btw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: