GODMORGON!
Datum 2012-08-03 Tid 11:57:40 Min vardag

OM DIG
1. Ditt namn? alva
2. Ålder? 15 i oktober
3. Vart bor du? hemma
4. Bor tillsammans med? min familj?
5. Husdjur? kaninisar
6. Färg på ditt hus? vitt
7. När är du född? 24 oktober
8. Klass? 8c
9. Vilket år tar/tog du studenten? typ 4 år eller nåt
10. Något jobb? school

DAGENS
11. När gick du upp i morse? nyss
12. När ska du sova? sen
13. Duschat idag? träning ikväll så inte än
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nä):
16. Vad har du ätit idag? ingenting änsålänge
17. Dagens klädsel? myskläder och träningskläder blire nog ;)
18. Dagens smink? inget
19. Dagens sötnos? oskar fåre bli
20. Dagens roligaste? inget änsålänge xD

VEM
21. Har du många vänner? de jag behöver
22. Hur många har du kysst? xD
23. Vem kramade du senast? ebbis tror jag
24. Hur många har du haft sex med? 1
25. Hur många har varit otrogen mot dig? blä.
27. Har du pojk-/flickvän?
28. Vem pratade du med i telefon senast? oskar
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Inge fjäsk alls. du är finast gumman :* - okänd avsändare ;)

BÄSTA
31. Film? jag saknar dig & taken
32. Låt? Kastenholt & Dee - I'm in love!!!!
33. Mat? tacoooos
34. Dryck? ramlösa smultron
35. Färg? rosa,svart,vit,
37. Stad? gbg
38. Land? spain
39. Ämne i skolan? musik eller hemkunskap
40. Människa? ebba♥

SENASTE
41. Personen du tänkte på? ääääsch :D
42. Personen du kysste? ludde
43. Gången du spydde? det är ett tag sen
44. Gången du grät? yesterday
45. Pizzan du åt? vesuvio skulle jag väl tro
46. Gången du var i Göteborg? gothiaveckan
47. Gången du var i Stockholm? några veckor sen
48. Gången du var full? aldrig varit, duktig tjej (:(:
49. Gången du var hög? aldrig

ANTAL
50. Personer du älskar? mina bästa :)
51. Personer du hatar? no one
52. Pojk-/flickvänner du haft? typ ingen seriös. jorå, 3
53. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2 xD
54. Glassar du ätit på en dag? 3!!!
55. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inteeeee
56. Gånger du haft minnesluckor? minnesluckor???? O_o
57. Gånger du varit hög? käften då
58. Personer du saknar just nu? äsch, ingen xD
59. Gånger ditt hjärta brustit? typ 2 eller nåt :p

VEM
60. Vill du kyssa nu? hihi♥
61. Ska du träffa imorgon? Jäääkligt många kan jag tänka mig.
62. Sjöng du senast för? oskar
63. Hade du senast en msn-konversation med? minns inte
64. Spelade du tvspel med senast? ludde, victor och max
65. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ebba, skulle va asromantiskt
66. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha, ingen antar ja
67. Förtjänar att dö? någon som dödat en annan människa(:
68. Är söt? finns många sockertoppar
69. Vill du sova jämte inatt? nån mysig

VAD
70. Gör dig glad? långa fina sms, gulligaste som finns!!
71. Gör dig ledsen? idioter, svek, osv
72. Vill du helst göra nu? åka utomlands och shoppa masssssor!
73. Önskar du att du slapp göra? kommer inte på nåt faktiskt
74. Vill du ha nu? pojkvän! fast ändå inte xD
75: Önskar du dig i födelsedagspresent? ny computer och money
76. Längtar du till? skolan♥♥♥ skoja, vet inte
77. Tycker du om dina betyg? helt okej, kunde varit bättre
78. Ångrar du i ditt liv? äsch,
79. Är det bästa som hänt dig? mina närmsta!
80. Hur mycket är klockan? 11.57
Postat av: OSKIZ

Du är årets sötnos :*

2012-08-04 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: