Friends are like potatoes, if you eat them they dissappear <3
Datum 2012-08-05 Tid 20:59:48 Min vardag

 
 
Hejhopp, ville bara kika förbi och säga hur underbar och fin Alva Tova Elisabet Janzon är. Hon är verkligen en suupeerfin och trevlig tjej som jag mer än gärna pratar med o så. Snygg är hon också!  Hon litade till och med på mig tillräckligt så jag fick blogga på hennes blogg :')<3 Det kanske hon gör med många i o för sig.. Jag är nöjd either way :) Hon är en såndär tjej som man kan ligga o prata med hur länge som helst, bara för att få höra hennes röst. Hon är skitbra på grammatik också *winkwink*. Jaja, nog om den där underbara Alva. 
Kanske ska skriva om vad jag har gjort idag, inte för att det är speciellt intressant.. Men hursomhelst, jag har klippt gräsmattan och spelat fotbollsgolf. Det är precis som golf, fast med en fotboll då. Ganska kul faktiskt, när de går bra det vill säga. Slutade ens försöka efter halva banan, Pappa hade ju typ 10slag mindre än mig. Efter det så har jag spelat fotboll där hemma och hjälpt till lite. Första gången jag bloggar, kanske förklarar en hel del xD. 
Och så lägger jag till lite bra musik också, till skillnad från Alvas svenska rapp.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQfo0WQJRhY
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: