Everything will be okey in the end, so if it's not okey, it's not the end.
Datum 2012-08-02 Tid 17:51:49 Min vardag

 
Jag är ledsen över att det ska behöva vara såhär, att ingen av oss blir nöjd oavsett läge, hur vi än vänder och vrider. gör dethär för att lätta lite på hjärtat. "breathe. it's just a bad day, not a bad life"
 
kommer du ihåg första gången vi träffades? nordstan, femman. jag var så sjukt nervös och det pirrade mer än nånsin i magen. när vi väl träffades så kändes det så himla bra, första gången är alltid stel men vad spelade det för roll liksom? vi träffades 2 gånger den veckan, andra gången vi träffades blev jag helt galen i dig, visste påengång att jag inte skulle kunna gå ifrån dig utan tårar. efter den gången, så tog det 3 månader tills vi sågs igen, kändes som en evighet. den gången blev dock inte som vi bestämt, tror du förstår vad jag menar om du tänker efter. efter den gången tog det 2 månader till innan vi sågs, och den gången löste vi allting som varit, försökte på nytt och började om med allting. det kändes bra, faktiskt jättebra, iallafall ett tag. och efter det har det känns så upp och ner mellan oss, ibland bra, ibland jättebra och ibland sämre än någonsin. senaste gångerna jag varit hos dig har verkligen varit grymma! när vi gick ner till havet tillexempel, badade jaccuzi, legat och pratat, ute och gått, allt!

man kan inte mer än att försöka och göra sitt bästa, och jag har försökt ludde. det är inte lätt när det är svårt och det går inte att göra mer än att acceptera situationen och gå vidare. det tar på mina krafter att gå ifrån allting också, hur lite du än tror på mig när jag säger det. du är ju absolut den killen jag delat mest kärlek med, och jag hoppas på allt jag har att du hittar någon som bor nära dig som du tycker om exakt lika mycket som du tyckt om mig. så jävla tacksam för att du funnits där hela tiden. Kärlek som kärlek, det spelar egentligen ingen roll hur långt ifrån dig han är, om kärleken är stark nog så går det. men denhär gången vet jag att jag gjorde rätt, jag känner det på mig. tack för allting♥
 
Den dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: