Ett fel närmare rätt, ett sätt att se på saken, brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken
Datum 2012-08-26 Tid 11:39:00 Min vardag

 
Redan trött på skolan, känns sådär va. bara att kolla vårt schema, helt totalsämst. har inte haft tid alls för att varken sitta vid datorn eller blogga på slutet, vet knappt varför, känns inte som att jag gjort någonting speciellt? xD åkte till pappa i fredags iallafall, åt god mat och kollade film och sådär, kul att träffa honom igen eftersom att det var ett bra tag sen sist :) var till kistagallerian och kikade lite, fick med mig en superskön tröja hem. hade dock väntat mig mer men nixens ;) skulle kommit hem från pappa idag egentligen, men åkte hem igår kväll istället, umgicks med malin♥ hon cyklade från fors till skogsbo, helt sjukt duktig tycker jag, stor eloge till dig! ;) sov hos mormor inatt, minns inte ens senast jag gjorde det så det var rätt mysigt faktiskt! hoppas ni haft en bra vecka! ta hand om er, hörs

Postat av: carolinejohnsson'

Vad har du för mobil? Och är den bra? :)

2012-08-26 @ 23:12:51
URL: http://www.nattstad.se/carolinejohnsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: