But I can't find a word strong enough
Datum 2012-08-07 Tid 17:23:01 Min vardag

Fin och seriös gästblogg nedanför.. :) men så går det om man lämnar ut lösenord till fel personer så det hamnar i fel händer ;) hihi. ligger i min säng just nu, har gjort det största delen av dagen, kollat på film och sådär. igårkväll åkte jag till emmy. gustav, adam och mikael kom dit och var med oss i någon timme, sedan gick jag och emmy hem till mig och sov här. hon drog runt 12 kanske, sen dess har jag inte gjort mycket alls, har varit så himla trött idag. ska snart gå ner och duscha och sen får vi se vad som händer. får se om jag åker och gymmar med ebba eftersom att det inte blev nån träning för min del idag.. vi får se hur jag gör helt enkelt. PUSS
 
Avslutningsdagen, en riktigt bra dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: