Because tonight will be the night that I will fall for you, over again, don't make me change my mind
Datum 2012-08-23 Tid 20:07:00 Min vardag

 
Vi vann mot slätta med 1-6 igår :) efter det sov jag hos ebbslut, därför bloggade jag ingenting alls igår när vi kom hem vilket vi gjorde runt 22, skapligt döda var vi. efter en extremt värdelös och jobbig skoldag har jag nu ätit,
kollat på tv som jag aldrig gör och alldeles nyss duschat. ska slå på en film och lägga mig och äta lite glass. skulle gymmat idag men eftersom att jag sträckte mig igår på matchen så kändes inte det som någon bra idé xD hörs

btw, har bestämt mig för att byta bloggportal helt nu. kommer antagligen bli dålig uppdatering tills dess och vet inte alls när jag har ork och tid för att hålla på med en helt ny blogg där jag dessutom inte har kunskaper alls om hur man gör, förstår mig bara på blogg.se xD men det visar sig helt enkelt, just so you know guys! jaop, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: