Baby you light up my world like nobody else
Datum 2012-08-09 Tid 22:10:56 Min vardag

Torsdag idag! har tränat, träffat trevligt folk och lite annat, har haft en bra dag helt enkelt :) efter träningen satt jag och ebba kvar i omklädningsrummet i typ en timme och pratade, hade hög musik på samtidigt, ni anar inte hur skönt det var att ligga där på massagebrädan och halvt dö efter en skön träning och en nerjoggning runt löpbanan :D sen jag kom hem har jag ätit och ligger just nu och pratar i telefon med ogge_9805, skoj :) hörs

Kan verkligen inte sluta garva när jag ser översta bilden. måste blivit nåt fel, varken min eller ebbas röv ser ut sådär...
Postat av: ogge_9805

Me gusta yo :*

2012-08-09 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: