And the world's gonna know your name
Datum 2012-08-21 Tid 19:58:00 Min vardag

Första "riktiga" skoldagen avklarad! fått lite nya böcker och sådär, nya lärare i nästan alla ämnen vilket är rätt kul faktiskt :) efter skolan åkte jag, mamma, anton och fideli iväg och käka god mat och myste. kom hem för ett tag sen, hyrt film och grejer också. saknar att hyra film och sätta i dvd:n, helt annan känsla än att ladda hem en film.. dessutom verkade filmen riktigt jäkla bra också så väntar just nu bara på att fideli ska somna och sen myser jag ner mig i soffan med mor min och kollar på den :) går upp tidigt imorn med, dock inte för att gymma utan för att sola. har match på kvällen imorn, så känner att jag kanske ska ta det lugnt på morgonen eftersom att vi ska spela innebandy och volleyboll hela eftermiddagen också. blir asbra det! ska bädda om i sängen och packa nu, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: