NO MATTER WHAT WE PARTY TONIGHT
Datum 2012-04-29 Tid 17:57:21 Min vardag

Det känns underbart att vara hemma just nu! men igår hade jag absolut en toppendag/kväll. när jag kom fram till stockholm mötte nathalie upp mig vid åhléns, sen gick vi vidare och kollade lite. fick med mig en klänning och ett par klackar då som jag skulle ha på mig senare på kvällen. vid 17.40 åkte vi till jonathans(min syssling) dop, och efter det vidare till en festlokal där det var syriansk fest med sån mat osv. idag gick vi upp runt 11, åt riktigt god hotellfrukost, och sen gick vi ner på stan igen. fick med mig ett par jeans och ett par gulliga ballerina. hittade inte så mycket idag faktiskt, trots att jag var i stockholm ;) nu ska jag packa upp allting som jag haft med mig, och sen ta en feeet dusch, känner mig ofreshast i världen efter en dag i stockholm + bilresa. sen ska jag plugga gärnet till provet jag ska göra imorn. ha det bra! PUSS
'
Postat av: madde

du är så jävla fucking fin!

2012-04-29 @ 18:04:28
URL: http://nattstad.se/maddelindeblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: