You wont believe it's true when I tell you about my feelings and what you're supposed to do
Datum 2012-04-10 Tid 11:46:05 Min vardag


Sovit gott? :D jag pratade i telefon till 2, och efter det smsade ett tag också. skönt att vara hemma i sverige och göra mina gamla vanor igen ;) idag ska jag fixa naglar, pyssla om mig själv med ansiktsmasker i bubbelbadet, och lite senare ska jag nog träffa adam. nu tänkte jag faktiskt för en gångs skull äta frukost med min fina lillasyster och kolla barnprogram med henne, känner skuldkänslor över att jag jämt stänger dörren framför hennes ansikte när hon är jobbig.. haha PUSS
'
Postat av: -caarroos-

Hehe,jag brukar också stänga för dörren framför min lillasyster xD fast man känner sig så taskig då :P

2012-04-10 @ 12:44:36
URL: http://caarroos.blogg.se/
Postat av: Lina

Vart är tröjan köpt? Jätte fin blogg har du också Alva !

2012-04-10 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: