HOW TO SAVE A LIFE
Datum 2012-04-27 Tid 21:38:11 Min vardag

Nyss badat bubbel ett bra tag, hur mysigt som helst med massvis av ansiktsprodukter osv, känner mig riktigt fresh :) imorn bär det av till stockholm eftersom min minsta syssling ska döpa sig, men först blir det lite shopping i stockholm city! ska försöka hitta ett par snygga shoes och en avslutnings outfit, känner mig stressad till det faktiskt(?) åker rätt tidigt imorn, så jag ska försöka hinna packa allting tills imorn innan jag somnar ikväll. min kära broder åkte till willys för en stund sen och köpte med sig b&j's till mig också, boysen som aldrig sviker ni vet? haha, förjävla gott alltså. ha det bra hörrni! :)
'


mongooo. har 2 gratistickets, vad säger du? ;)
Postat av: Anonym

självklart! ;)



fina vi är <33

2012-04-28 @ 20:28:01
URL: http://ebbatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: