You're my best friend
Datum 2011-10-07 Tid 23:27:59 Min vardag

Sitter i min säng med olivia nu! kom in runt halv 11 nångång efter att ha varit ute med victor och eric en stund.
jättelänge sen jag träffade dom, speciellt eric, toppenkille detdär! :)
ska nog fixa hem en film, sugen på att se wallander, någon jag inte sett, men jobbigt nog så har jag nog sett alla..
får se om det finns nån jag inte har sett, hoppas på det. har massor med godis,dricka,munkar osv, tjockiskväll!
loooove. men vi har käkat sallad tre dagar denna veckan, så det är vi värda tycker ja ;)
blir inge mer bloggning ikväll, orkar inte, och har noll lust för det också. vi hörs imorn eller nåt, puss♥
Postat av: Sarah Carlsten

Ska du till The Wave? :) Biljetterna finns hos mig!!

2011-10-08 @ 02:43:46
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Michelleking -

Sööt blogg

2011-10-08 @ 10:27:11
URL: http://michelleking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: