Ditt fel, inte mitt.
Datum 2011-10-09 Tid 19:08:42 Min vardag

ÄNTLIGEN SNABBT INTERNET! gud så skönt.
skulle aldrig stå ut en längre tid med det internetet jag haft i två dar nu.
men nu är jag hemma hos mamma iallafall! ska snart skriva lite till på uppsatsen,
sen färga håret somsagt. är lite nervös för om jag verkligen kommer bli nöjd,
det blir ju alltså väldigt mörkt, ganska mycket mörkare än jag brukar, rätt stor skillnad om man säger så.
aja, det ska göras. denhär färgen känns så uttjatad, har haft den såpass länge. menmen, det blir säkert bra. :)
sitter och kikar på lite bilder från gothia, och kom faktiskt på nu att det är inte så långt kvar tills jag får träffa
min älskade ludvig. ungefär 18 dagar kvar, med tanke på att denhär dagen redan är slut. 18 dagar & en natt.
inte så farligt långt iallafall, det går fort! :)


♥ finaste som finns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: