Lay all your love on me
Datum 2011-10-06 Tid 19:03:22 Min vardag

Har just varit ute och åkt bil en sväng med min älskade storebror som fick körkort idag, grattis jacob! :)
ska snart gå och göra lite nudlar, sen bara slöa framför datorn tills mammsen kommer hem,
för då blir det bara en massa plugg!
om jag nu orkar, har så grymt jäkla ont i huvet, vet inte vart jag ska ta vägen snart.
har tagit ipren för ett bra tag sen, men det vägrar släppa,hm..
blir nog tidig kväll för min del idag iallafall, skönt faktiskt.
och eftersom att jag inte hann lägga in musik i mobilen igår, så får jag fixa det nu helt enkelt,
sen käka. vi hörs, puss!

Postat av: sanna

Shit, kan inte kalla det lite, 50 är min normala...

Hur göru för att få så många?;)

2011-10-06 @ 19:49:09
URL: http://sannaabengts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: