Skola - olivia - pluggpluggplugg
Datum 2011-10-04 Tid 21:31:26 Min vardag

Har precis pluggat en stund nu. fick hemprov i so, kristendomen, är urkass på det,
men har ju inget val, det måste göras. har en vecka på mig, och började redan idag,
för att hinna bli klar i tid osv, som jag aldrig brukar bli, men nuså! ;)
dagen har iallafall sett ganska bra ut. slutade kvart över 2 som alltid på tisdagar,
åkte hem och bytte lite kläder och sådär, och så kom olivia efter några minuter.
vi kilade ner på stan och köpte sallad på coop, åkte hem och käka det och bara tog det lugnt.
har fått hem min dator redan idag, lagad och hel igen, och ska försöka vara lite mer försiktig denna gång,
så slipper jag vara utan dator. ska försöka komma i säng i tid ikväll, som jag aldrig gör längre.
lägger mig alltid rätt tidigt, men somnar aldrig i tid, undra varför? ;)
ska fixa lite musik till mobilen nu, vi hörs, puss!

Postat av: hej

k

2011-10-06 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: