08.26
Datum 2011-10-28 Tid 08:26:24 Min vardag

Har precis packat klart nu, och sitter just nu och lockar håret.
åker till skolan runt 9 och hämtar min spanskabok, eftersom att jag har prov när jag kommer tillbaks
efter lovet, måste ju plugga till det dårå, så jag får minst E iallafall. då är jag nöjd med spanskan.
kommer nog inte bli så jättedålig uppdatering under helgen, sämre än vanligt kanske,
men tänker låna luddes data rätt mycket, vill inte verka tråkig och hemlig direkt? ;) nonono.
ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. och självklart följer kameran med hem till honom,
så blir massor med pics när jag kommer hem på söndag! skitkul, älskar att ta bilder med boys, skitgulligt!:)
nu ska jag fortsätta fixa mig så jag blir klar nån gång, puss!
Postat av: daniella:)

Varsågod och tack själv!:)

Härligt! Jodå det är bra med mig också!

Händer i helgen då?:D

2011-10-28 @ 09:46:27
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: fannie

jätte fin blogg du har! :)

2011-10-28 @ 15:27:50
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: