Men baby, om det ändå va så enkelt
Datum 2011-10-23 Tid 17:36:41 Min vardag


..sitter jag i sängen med datorn i knät och kollar lite bloggar. tycker alla har bloggat riktigt dåligt idag, tråkisar.
pappa kommer nog vilken sekund som helst, så ska nog börja göra mig lite klar för att åka.
hoppas på allt jag har att min syster ska med idag, känner oändliga behov av att prata ut med henne,
det var verkligen år sen jag fick göra det.
är verkligen supertrött idag, har varit det typ hela dagen, så därför kör jag på en mjukisoutfit nu på kvällen.
tröjan&byxorna jag köpte igår, perfekt! bulle&sjal fick det också bli, mer än perfekt ;)
ska plocka ihop lite grejer jag ska ha med mig nu, vi hörs mer när jag kommer hem.
blir myskväll med mami då! puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: