Lyssna vad jag säger, orden kommer inifrån.
Datum 2011-10-18 Tid 16:13:07 Min vardag

Har jag inte världens bästa bror? som kommer hem precis när jag ska börja göra mat,
och säger att han kan göra klart det, så slipper jag när jag är sjuk. har slöat framför datorn & tvn hela dagen,
smsat massor, ovanligt mycket. har varit så himla mycket på slutet, skolan, vänner, kärlek, allting har gått jättefort,
måste nog börja tänka lite mer innan jag bestämmer mig för något, och tar några beslut, för just nu har jag verkligen beslutsångest..fast antar att jag måste tänka på det som blir bäst i längden! :)
ska gå och äta nu, har faktiskt inte gjort det än, så slö som jag är..fastnade vid datorn och var tvungen att göra klart en grej, hehe..vi hörs senare!


åh.saknar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: