Jag älskar dig, glöm aldrig det
Datum 2011-10-11 Tid 20:38:19 Min vardag

Känslan av att ha en vän som alltid bryr sig om en, är nog en känsla som alla vill känna,
som de flesta får känna också. men känslan du ger mig, är oslagbar.
den tryggheten jag känner när jag är med dig, och den glädjen du ger mig, det går inte ens att tacka dig för det.
"trust? years to earn, seconds to break" det tog inte år att bygga upp tilliten för dig, det fick rätt fort faktiskt,
för från första början visade du mig att jag verkligen kunde lita på dig. från allra första början var du den som
alltid fanns hos mig. och det är du fortfarande, du visar jämt att du bryr dig, hur liten saken än är,
så vill du alltid lösa det, och se till så att allt verkligen är okej innan någon av oss slutar skriva/prata om just det.
all tid vi spenderat tillsammans är verkligen någonting jag kommer bära med mig hela livet.
under hela min barndom har jag känt dig, mer eller mindre, men från femman så har vi umgåtts hela tiden.
visst har det kommit tider då vi glidit isär litegrann, rätt mycket vissa gånger, men det ordnar sig alltid, ellerhur?
för jag vill inte vara utan dig, jag kan inte vara utan dig.
jag trivs så jävla bra tillsammans med dig malin, älskar att vara hemma hos dig, att kunna känna
att man har ett andra hem, där man alltid känner sig välkommen, och verkligen hemma.
det är nog samma med dig, för jag märker att du känner dig hemma här, och det är så grymt jäkla skönt.
jag vet att mycket har gått upp och ner för dig på slutet, mycket har gått väldigt dåligt, och då blir det lätt
att tänka på allt det, och glömma allt bra man har. man lägger lätt fokus på allt det dåliga, och då blir de flesta
kvällarna ett helvete också, jag vet inte hur många kvällar jag spenderat med dig då vi legat i sängen och bara
pratat om allting.
har hört dig säga flera gånger att du tycker att det är ditt fel att vissa av domhär sakerna har hänt,
men vet du va? ingenting inom allt dethär är ditt fel, du ska inte känna skuld överhuvudtaget,
och jag är så jävla glad att du har hittat en kille som behandlar dig på rätt sätt, som du mår bra med,
och som verkligen visar dig vad du är värd. för du är värd det bästa malin, inte bara inom kärlek,
utan inom allt annat också. för så mycket som du gör för andra, som du kämpar för att få andra att må bra hela tiden, så förtjänar du det från alla andra också. jag försöker verkligen, jag gör mitt bästa för dig,
för att du ska känna dig så speciell som du faktiskt är. tack för att du finns hörru, är oerhört tacksam♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: