UNITED STATES OF AMERICA
Datum 2011-10-22 Tid 09:17:22 Musik

Har lagt ut denna på bloggen förut, men tycker den är så grymt jävla snygg så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
har för mig att någon berättade för mig att den fanns på ginas hemsida för ett tag sen, men jag hittade den aldrig.
för ögonorgasm, såååå snygg...

Godmorgon iallafall! vaknade jättetidigt imorse, runt halv 8, men låg kvar i sängen ett bra tag.
ska väl snart klä på mig och fixa mig lite, för runt halv 1 drar jag och ebbut med bussen till borlänge!
blir kupolen som vanligt när man är i borlänge, var ju där förra veckan också, men hade inte speciellt mycket pengar då, så kunde inte köpa allt jag ville ha..måste verkligen ha lite nya tröjor, vill ha ännu fler stickade,
och inte bara svarta..behöver en vit, har 2, men använder ingen av dom.
lånade ju en brun stickad av ebba igår, och är helt galet kär i den, skitsnygg och hur skön som helst.
tror faktiskt det blir den idag med, om det går för sig för mrstallgren, men det tror ja ;)
ska sätta igång med att fixa mig nu, så jag kan göra allt i lugn och ro. sure, har ju nårga timmar på mig,
men vill ändå bara kunna slappa, fastnar alltid framför datorn när jag fixar mig, så är väl bra att börja redan nu helt enkelt. skriver mer sen, med dagens osv också, PUSS

Postat av: mahdis

vart har du gjort din header

skit snygg<3

2011-10-22 @ 09:57:59
URL: http://howtolove.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Sjukt fn blogg, undrade om du kan fixa design till mig? :))) www.emmadessie.blogg.se

2011-10-22 @ 15:22:35
URL: http://emmadessie.blogg.se/
Postat av: anna

Omg så snygg tröja ;o

2011-10-22 @ 15:23:01
URL: http://annaelisaa.blogg.se/
Postat av: eveline

liknande den tröjan finns på rut m.fl. i Göteborg, vet inte ifall de finns en rut m.fl. där du bor men i Göteborg finns de iaf ;) + tror de funnits en liknande på bikbok också för ett tag sedan!

sagt de förut, men säger det igen! grym blogg, keep going alva ;)

2011-10-23 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: