Trött? långt ifrån.
Datum 2011-10-18 Tid 22:32:39 Min vardag

Vad hände med att lägga sig i tid? usch, klockan har blivit alldeles för mycket känner jag, måste lägga mig egentligen. skulle gjort det för länge sen, men har haft så mycket för mig. har iallafall fixat kläder tills imorn,
och ska snart torka löshåret så det inte är blött när jag lägger mig. ska fläta det som jag gör varje kväll
innan jag lägger mig, så jag får det lockigt utan att behöva hålla på med massa sånt på morgonen,
går ju hundra gånger snabbare att fixa sig då liksom. ;) smartchey, spar tid u know!
fast är nog inte ensam om att göra så, heh..
ska ladda hem lite ny musik till mobilen nu, och lite pics också. hörs snart!
Postat av: na

2011-10-20 @ 13:34:39
Postat av: emilia

hej , kan du göra ett video inlägg?

2011-10-20 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: