Lista:
Datum 2011-10-18 Tid 16:47:35 Min vardag

OM DIG
1. Ditt namn? Alva
2. Ålder? 14 om 6 dagar
3. Vart bor du? dalarna,avesta
4. Bor tillsammans med? mamma,stefan,bröder,syster / pappa,bror
5. Husdjur? inget
6. Färg på ditt hus? vit
7. När är du född? 24 oktober
8. Klass? 8c
9. Vilket år tar/tog du studenten? om några år
10. Något jobb? nope, skolan

DAGENS
11. När gick du upp i morse? runt 1
12. När ska du sova? inatt
13. Duschat idag? nope, ikväll
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? no
16. Vad har du ätit idag? oboy
17. Dagens klädsel? tshirt&hotpants, min sjukoutfit ;)
18. Dagens smink? inget
19. Dagens sötnos? hanna
20. Dagens roligaste? ingetfan

VEM
21. Har du många vänner? hyffsat
22. Hur många har du kysst? ingen aning, någrastycken
23. Vem kramade du senast? fideli säkert
24. Hur många har du haft sex med? oskuld
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Alice gillberg. & vad det stog angår inte er ;)

BÄSTA
31. Film? taken
32. Låt? oh,finns många
33. Mat? tacos lätt
34. Dryck? ramlösa
35. Färg? rosa
37. Stad? typ..göteborg
38. Land? spanien
39. Ämne i skolan? musik
40. Människa? eddie schultzberg (a)

SENASTE
41. Personen du tänkte på? malin
42. Personen du kysste? anton
43. Gången du spydde? minns inte
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? kommer inte ihåg
46. Gången du var i Göteborg? sommras
47. Gången du var i Stockholm? när jag kom hem från spanien, nån månad sen
48. Gången du var full? aldrig varit full
49. Gången du var hög? aldrig varit hög

ANTAL
50. Personer du älskar? dom vet vilka dom är
51. Personer du hatar? ingen
52. Pojk-/flickvänner du haft? typ, 2 seriösa
53. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
54. Glassar du ätit på en dag? 3-4
55. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
56. Gånger du haft minnesluckor? ingenaning
57. Gånger du varit hög? fortfarande aldrig varit hög
58. Personer du saknar just nu? 3 stycken riktigt mycket.
59. Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM
60. Vill du kyssa nu? vem skulle det kunna va?
61. Ska du träffa imorgon? alla i skolan i guess
62. Sjöng du senast för? fideli
63. Hade du senast en msn-konversation med? malin 
64. Spelade du tvspel med senast? minns inte
65. Vill du ta med på en romantisk resa nu? wooopi
66. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha fler
67. Förtjänar att dö? ingen 
68. Är söt? ebbut
69. Vill du sova jämte inatt? olivia, saknar min fruga

VAD
70. Gör dig glad? finns massor
71. Gör dig ledsen? svek
72. Vill du helst göra nu? shoppa allt jag vill ha, ååååååh
73. Önskar du att du slapp göra? dethär, ha 2 val att välja mellan
74. Vill du ha nu? en kille
75: Önskar du dig i födelsedagspresent? ny systemkamera
76. Längtar du till? ingenting speciellt
77. Tycker du om dina betyg? funkar nog..
78. Ångrar du i ditt liv? finns nog en del
79. Är det bästa som hänt dig? mina oslagbart bästa vänner
80. Hur mycket är klockan? 16.47
Postat av: sofie schilcher ulwencreutz

- Hejsan, hoppas du haft en trevlig Tisdag! Jag har en grej på bloggen som jag behöver hjälp med. Det handlar om piercingar, har du lust att ställa upp kanske ?

Dom som hjälper mig får en länk senare ikväll utav mig ! :*

Kram ifrån Sofie.

2011-10-18 @ 19:22:21
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: