Sista dagen som 13:åring.
Datum 2011-10-23 Tid 22:58:50 Min vardag

Hah, litet 13 låter.. men nu är det bara runt en timme kvar tills jag blir 14, wihooo!
blir en hyffsat skön dag i skolan imorn iallafall, bad först, sen lunch, sen studiebesök på stora enso, helt okej iallafall.
ska dock inte vara med på badet, så blir ännu skönare dag för mig än för dom flesta andra.;)
får se om jag träffar malin en stund efter skolan imorn, kilar nog ner på stan vilket fall som helst.
hanna sover här iallafall, fast hon har träning först, så hon kommer lite senare antar jag.
är verkligen svinigt trött, huvudvärk, och vill bara lägga mig i sängen och gråta eller nåt, trött på allting just nu.
får hoppas på en bättre dag imorgon, vilket jag nästan är säker på att det blir.
får iallafall skjuts till skolan, så blir lite sovmorgon iallafall, tur de iallafall, sov gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: