Saker och ting förändras
Datum 2011-10-26 Tid 19:19:03 Min vardag

Bra dag i skolan idag faktiskt, blev bättre än jag trodde! men hade somsagt 3 timmars hål,
så var nere i stan rätt stor del av dagen. kom hem runt 4 från bussen, har bara inte orkat blogga,
hade ingen lust alls. humöret var verkligen på topp idag, hela dagen har det varit helt awesome,
men när jag kom hem så sjönk det hyffsat mycket..suck.
ligger i sängen och skriver på min deckare nu iallafall, skönt att få den klar tills imorn,
hoppas på att jag orkar skriva klart iallafall. ska fortsätta med det nu, skriver mer sen, puss♥
på vägen hem från stan, skitsöt hon längst in, typ 90 år gammal och hade smink och tuggade tuggummi
hårt som fan. så gullig. sen robin&mårt åt vänster, goingar♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: