Old times..
Datum 2011-10-22 Tid 00:23:11

Kommer sååå väl ihåg denhär dagen, hur kul vi hade och hur mycket kort vi tog. det var nog några hundra..hur högt självförtroende både du och jag hade, hur mycket vi tyckte om oss själva helt enkelt.
det kanske inte var jättebra att gå runt och tro att man är störst, bäst och vackrast hela tiden,
men jag tror alla har en sån period. när man sminkade sig lite överdrivet, hade toffsar på benen, röda dunjackor, tuperat hår.
alla kommentarer man fick kunde väl vara lite halvjobbiga, men samtidigt var det så jävla kul med all uppmärksamhet man fick. det var ju den allt gick ut på, man ville ha uppmärksamhet av alla,
och det får man genom att sticka ut, så varför inte göra det liksom?
känner absolut inte samma behov av att få uppmärksamhet nu, tack och lov.
NU ser allting helt annorlunda ut istället. mitt självförtroende är verkligen helkasst, har rättare sagt inget självförtroende alls. det är egentligen superviktigt att känna sig nöjd och bekväm med sig själv, med tanke på att det är såhär man ska va hela livet, man är född såhär, och kommer inte kunna ändra det. möjligtvis operera sig och fjolla, men nothanks.
påstår verkligen inte att jag vill gå tillbaks till det som va förut, för när jag kollar på gamla bilder så skrattar jag åt mig själv och tycker att jag är så jäääävla ful, men tyckte ju då att jag va skitsnygg, så spela roll,
då va jag nöjd med mig själv iallafall.
Postat av: MALINORNELL♥

fokus på bdb med den bilden! wiho va bra man mådde.♥

2011-10-22 @ 01:14:17
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: