Need you now.
Datum 2011-10-14 Tid 07:57:25 Min vardag

Lite halv oskönt att vakna 7 av sig själv när jag kunde sovit till halv nio? något.
somnade om till halv 8, och nu kommer jag inte kunna somna om nå mer, är hur pigg som helst.
det kanske är bra, så hinner jag med massor på morgonen ;)
ligger i sängen med datorn i knät och smsar lite med samuel, och ska alldeles strax gå upp och fixa mig.
käka frukost måste jag hinna med idag, ska plugga lite mer också, på bussen med.
jag & ebbut ska plugga i skolan också, för vi kan nog ungefär lika mycket..åh fuck fysik.
ska gå och kolla vad jag ska ha för tröja på mig, skulle checkat det igår,
för hittar aldrig nån tröja på morgonen,konstigtnog. suck :) skriver mer när jag är klar istället, cya!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: