MY WEEK:
Datum 2011-10-23 Tid 15:46:07 Min vardag

Måndag: Fyller 14, och spenderar dagen med min fina vän hanna.
Tisdag: Gymma med ebbut.
Onsdag: Inget riktigt bestämt, men har lite planer iallafall..
Torsdag: Plugga & packa
Fredag: Sticker iväg till götet och träffar ludde, blir kvar hela helgen också, awesome!
ungefär så ser min vecka ut, lite halvt planerad, men ändå hyffsat skön.
får se om jag skulle göra mitt spanskaprov innan jag åker till göteborg,
för alla andra gör provet på fredag då jag inte är där somsagt.
så måste nog plugga en hel del för att få godkänt på det provet..
har inte varit så brydd i spanskan, eftersom att det har varit så mycket annat,
och jag vill byta språk mer än allt annat just nu, men var tydligen tvungen att vänta till efter jul,
då det inte ens är säkert att jag får byta. så det är väl bara att kämpa på nu, vill inte ha nåt IG i slutbetyg till jul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: