My heart belongs to you.
Datum 2011-10-05 Tid 21:54:59 Min vardag

Har precis duschat nu. nyduschad, nyrakad, nyinsmörjd, hur skönt?!
olivia åkte för någon timme sen.kollade film, lyssnade musik, & snackade gjorde vi, som vanligt ungefär.
spenderar nog min helg med henne också, iallafall lördagen, antagligen söndagen.
massa godis, massa filmer, massa mys!
ska plugga lite engelska snart tänkte jag, har kanske inte så mycket att plugga på när det gäller det,
men ska kika litegrann iallafall, så jag vet vad jag ska skriva om imorn.. you don't know what I'm talking about ;)
hehe, engelska"uppsats" om nån sport jag gillar. världelöst, men måste göras, som allt annat.
ska gå och borsta tänderna osv nu, brb!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: