Moments ago
Datum 2011-10-27 Tid 07:46:04 Min vardag

Här va man trött..somnade runt halv 2, för låg och skrev klart min deckare.
sista dagen i skolan innan lov iallafall, hur jäkla skönt som helst!
ska dock upp tidigare imorn än jag brukar, ska åka härifrån runt 8 tror jag, så blir väl ungefär samma tid kanske.
malin sover nog här inatt iallafall, känns som att det var superlänge sen hon gjorde det,
fast det va väl i helgen eller nånstans där.
har hyffsat sköna lektioner idag iallafall, musik♥ sista, så grymt kul på dom lektionerna,
men det är antagligen för att mina klasskompisar är så goa :) hihi!
nu ska jag gå och äta frukost, framsteg alvis ;) puss!


Postat av: Anonym

hahaha, sämst

2011-10-27 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: