Maybe it's over now?
Datum 2011-10-18 Tid 19:18:17 Min vardag

..ligger jag och pratar telfon med olivia. har kikat på film typ hela kvällen hittills, linaskvällsbok,
och den va lika bra som alltid. ska nog ner och duscha om en stund, och sen kolla om mamma kommit hem.
mammakväll är det bästa som finns när man är sjuk, ligga i soffan och prata, kolla film osv, u know what I mean.
tror det blir skola imorn iallafall, ska sova i tid idag, så kanske ska ner och duscha nu så jag har det gjort.
fixa kläder tills imorn, och sedan lägga ner busskort i jackan, leta på nycklar osv, så slipper jag stressa imorn.
ska prata klart med olivia nu, sen gå ner och duscha, puss♥
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har! :)

2011-10-18 @ 19:39:13
Postat av: MoaJansenius

vadå snygga?

2011-10-18 @ 20:51:12
URL: http://bbaraaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: