MALIN ÄLSKLING
Datum 2011-10-24 Tid 17:01:47 Min vardag


..sitter jag hemma i min säng med mallan! har precis ätit lite och sådär.
skolan idag va faktiskt rätt bra, inga lektioner alls eller så, fick gå från badhuset till skolan, iskallt ute.
kör på min dun imorn, min svarta, så skönt!
mamma har hittat mina nycklar också, så slipper låna skåp av hanna eller ebba nu iallafall ;)
har haft en toppen födelsedag hittills iallafall, helt perfekt. blir tacos ikväll också, fast det blir det alltid när jag får bestämma mat så ;) spenderar lite tid med malin nu, och sen kommer hanna, så vad kan bli bättre liksom?
ska fortsätta lyssna musik och mysa med malinälskling nu, vi hörs sen!



någon frågade om navelpiercingen igen, om man måste beställa tid innan man piercar sig,
och ja, det måste man :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: