Krossa alla fönster
Datum 2011-10-21 Tid 19:19:22 Min vardag

Somnade superbra tid igår kväll, så var faktiskt inte så jättetrött imorse.
samma när jag sov hos ebbut, somnade jättebra tid då också, så har mått sååå mycket bättre båda dagarna
då jag sovit längre, så förstår nog vad mina humörsvängningar beror på, min sömn helt enkelt.
men det ändras snart, helt. jaja,
ligger och snackar med malin just nu, saknar goingen min! men iallafall,blir pluggkväll för mig.
biologi och svenska, skriver ju fortfarande deckare osv, ska va klart på tisdag, kladden iallafall.
blir antingen att kika på idol med mamma och fideli och plugga samtidigt då. :) mys!
bytte ju profil till teknik som melonas och jullan har, riktigt härliga brudar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: