Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.
Datum 2011-10-18 Tid 09:38:15 Min vardag

Ligger hemma i sängen och har precis ätit frukost. hade fortfarande ont i huvet när jag vakna,
så jag blev hemma idag. kanske behöver ta igen mig lite, är så sjukt trött och slut nu så jag vet inte vad.
pratade i telfon med ludde till 2;tiden nån gång, hade rätt mycket att snacka om, så blev rätt länge igår.
har varit hyffsat 'ostabilt' mellan mig och honom ett tag, som alla kanske har märkt, så ja, mycket att snacka om då.
aja, ska inte säga för mycket när ingenting är säkert! :) ska iallafall slå på en film,
och kanske försöka sova en stund till, det är nog sömn jag behöver tror jag, sover såpass lite jämt, typ 6 timmar,
och egentligen ska jag sova mellan 8-10 timmar, alldeles för lite liksom..
ska kolla film nu iallafall, hörs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: